Gemiddelde response tijd pagina Atlas
Import van 30.000 leveranciers
Zoek opdracht in catalogus van 3.6 miljoen artikel nummers
Publicatie van updates naar verkoop kanaal
Gemiddeld aantal software updates
Atlas is een productinformatie management systeem (PIM) wat beheerd kan worden door content schrijvers en marketeers. Het biedt een efficiënte en gemakkelijke manier om alle productgegevens te beheren voor meerdere organisaties die gebruik maken van Atlas. Hierdoor kan jouw bedrijf efficiënter werken en daarmee sneller resultaten halen en dus meer omzet genereren.
Doordat je gemakkelijk kunt schakelen tussen de verschillende organisaties heb je volledige controle over alle productgegevens. Je kunt productinformatie gemakkelijk invoeren of (geautomatiseerd) importeren, bewerken en verwijderen wanneer dit wenselijk is. Atlas kent verschillende modussen. De reguliere modus voor het normale gebruik en de marketeer modus. De marketeer modus is een super modus wat je toegang geeft om op een zo snel mogelijke manier productinformatie beheren. De manier van productinformatie beheren is zo ingericht dat er sneller resultaten bereikt kunnen worden dan regulier gebruik.
Beheer je als marketeer de productinformatie van een groothandel die informatie deelt met andere Atlas gebruikers? Atlas biedt ook de mogelijkheid om productgegevens te exporteren naar verschillende kanalen zoals: e-commerce webshops, marktplaatsen en andere verkoopkanalen. Door deze automatiseringsslag bespaar je veel tijd en moeite, want je hoeft niet elke keer opnieuw dezelfde gegevens in te voeren.
Als marketeer ben je er van bewust dat elk verkoop kanaal een bepaalde doelgroep heeft met eigen interesses. Door de juiste productinformatie te laten zien aan de juiste doelgroep met de betreffende kenmerken zal de verkoop van de producten toenemen, omdat de informatie aansluit aan de communicatie stijl. Atlas geeft marketeers de mogelijkheid om onderscheid in content te maken tussen de productinformatie op verschillende verkoopkanalen door het toepassen van deze communicatie stijlen en gedragskenmerken.
We maken gebruik van kunstmatige intelligentie en machine-learning. Hiermee is het mogelijk om op basis van de ingevoerde gegevens snel zien of de productinformatie goed is of waar nog verbeterd kan worden.
Atlas is een uitstekende oplossing voor marketeers en content schrijvers die op zoek zijn naar een efficiënt en gemakkelijk te gebruiken productinformatie management systeem. Het biedt je de mogelijkheid om jouw productgegevens eenvoudig te beheren, te exporteren naar verschillende kanalen en te delen met verkoopteams en klanten.
Het is echt onmogelijk om alle functionaliteiten hier op te noemen, daarom raden we je aan om een demo in te plannen om alles te zien wat Atlas te bieden heeft. Ons deskundige team staat klaar om je te helpen hoe Atlas jouw bedrijf kan ondersteunen en jouw productinformatie beheerprocessen kan stroomlijnen en verbeteren.
Plan vandaag nog een demo in en ontdek hoe Atlas jouw bedrijf kan laten groeien! Atlas zelf ervaren?Onbeperkt aantal credits
10 klanten onder beheer
Onbeperkt aantal gebruikers
De getoonde prijzen zijn exclusief BTW en de abonnementen zijn maandelijks opzegbaar.
Bij Topwave maken we gebruik van de nieuwste technologieën om de software snel en efficiënt uit te voeren. In plaats van hoge vaste prijzen te hanteren voor onze diensten, registreren we de gebeurtenissen. Een gebeurtenis is een handeling die een gebruiker doet op het platform. Sommige gebeurtenissen vragen meer van onze systemen. De intensiteit meten we bijvoorbeeld op basis van benodigde opslagvermogen, netwerkverbruik en rekenkracht. Door deze gebeurtenissen in credits te plaatsen kunnen we lagere prijzen aanbieden, want je betaalt enkel voor wat je daadwerkelijk gebruikt. De credits worden elke 1e van de maand automatisch weer aangevuld tot het limiet van het abonnement.
Door ons unieke credit systeem kan je dus zelf bepalen hoeveel je uitgeeft aan onze diensten. In het geval je veel koppelingen naar andere systemen hebt en grote hoeveelheden data wilt opslaan zal je mogelijk meer credits nodig hebben dan wanneer je slechts enkele webshops wilt vullen met jouw producten.
Op basis van het aantal beschikbare producten per abonnement en onze benchmark berekeningen hebben wij doorgerekend hoeveel credits er gemiddeld nodig zijn. In de tabel staan de voornaamste gebeurtenissen beschreven en de hoeveelheid credits per gebeurtenis.
Ja! We zijn nog druk bezig met de uitwerking hiervan, dus de inhoudelijke details volgen nog.
Productinformatie ophalen | 2 credits |
---|---|
Wijziging van productinformatie | 6 credits |
Import per product | 6 credits |
Export per product | 3 credits |
Aanmaken of bewerken leverancier | 4 credits |
We geven jou de controle over de uitgaven. Je kunt er voor kiezen om automatisch credits toe te voegen of alle gebeurtenissen volledig te blokkeren.
In beide gevallen stellen we je natuurlijk automatisch op de hoogte en ontvang je van ons een signaal als je credits op dreigen te raken.
Automatisch opschaling per credit | €0,0002,- |
---|---|
1.000.000 credits | €75,- |
5.000.000 credits | €350,- |
25.000.000 credits | €1600,- |
100.000.000 credits | €6000,- |
In de retail industrie is het van groot belang om de wet- en regelgeving na te leven, anders kan dit leiden tot boetes of sancties. Een productinformatie management systeem (PIM) kan een belangrijke rol spelen in het verbeteren van de naleving van wet- en regelgeving. In deze blogpost bespreken we hoe een PIM je hierbij kan helpen. En hoe je het beste gebruik kunt maken van een PIM.
Lees verder
Ben jij op zoek naar een manier om jouw productinformatie efficiënter te beheren? Wil je fouten voorkomen en jouw team productiever maken?
In dit artikel laten we zien hoe een productinformatie management systeem jouw organisatie kan helpen deze doelen te bereiken!
Productcontent schrijven is een kunst, en het gaat veel verder dan alleen het beschrijven van de functies. Leer hoe je met overtuigende teksten je producten het beste kunt verkopen in onze blog post.
Lees verderEen doorn in het oog van elke ondernemer zijn retourzendingen. Het kost tijd, geld, energie en je hebt een ontevreden klant. Hoewel de grondslag per situatie verschillend kan zijn, kun je als ondernemer er voor zorgen dat je het aantal retourzendingen drastisch terug kan brengen maar er ook een tevreden klant aan over kunt houden. In deze blog leggen we je graag de mogelijkheden uit.
Lees verder